МЕТОДИКА РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛ ЕННЯ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ (Ч.1 початок), О.І.Пометун
МЕТОДИКА РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛ ЕННЯ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ (Ч.2 продовження), О.І.Пометун
МЕТОДИКА РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛ ЕННЯ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ (Ч.3 закінчення), О.І.Пометун
МІСЦЕ І РОЛЬ ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА ІСТОРІЇ В УМОВАХ ДОСЛІДНИЦЬКОГО НАВЧАННЯ П.В. Мороз
ЖІНОЧІ ІМЕНА НА СТОРІНКАХ ІСТОРІЇ ДАВНЬОРУСЬКОЇ ДЕРЖАВИ. А.С.Приходько
ПРО "ПЛЮСИ" ТА "МІНУСИ" ЗНО, Алла Приходько
МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАУВАЖЕННЯ ДО ПІДРУЧНИКІВ З РЕЛІГІЙНОЇ ЕТИКИ, В. Ю. Кришмарел
ФЕНОМЕНОЛОГИЯ САКРАЛЬНОГО ИСКУССТВА (на примере христианской эстетики), В.Ю.Кришмарел
ДЖЕРЕЛЬНА СКЛАДОВА ДОСЛІДНИЦЬКОГО НАВЧАННЯ, Ю.Б.Малієнко
РОЛЬ ПІДРУЧНИКА У ФОРМУВАННІ ВМІНЬ ПРАЦЮВАТИ З ІСТОРИЧНИМ ДЖЕРЕЛОМ, Власов В.С.