ШКІЛЬНА СУСПІЛЬСТВОЗНАВЧА ОСВІТА В УКРАЇНІ: 20 РОКІВ ТРАНСФОРМАЦІЇ (Статтю підготовлено за матеріалами співробітників лабораторії суспільствознавчої освіти Інституту педагогіки НАПН України)

МЕТОДИКА РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛ ЕННЯ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ (Ч.1 початок), О.І.Пометун

МЕТОДИКА РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛ ЕННЯ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ (Ч.2 продовження), О.І.Пометун

МЕТОДИКА РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛ ЕННЯ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ (Ч.3 закінчення), О.І.Пометун

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО РОЗРОБКИ ПРОГРАМИ КУРСУ ЗА ВИБОРОМ В СИСТЕМІ ДОСЛІДНИЦЬКОГО НАВЧАННЯ ІСТОРІЇ В СТАРШІЙ ШКОЛІ, П.В.Мороз

МЕТОДИКА РОЗВИТКУ В ШКОЛЯРІВ ВМІННЯ БАЧИТИ ПРОБЛЕМИ ЗАСОБАМИ ІЛЮСТРАЦІЙ ПІДРУЧНИКА ІСТОРІЇ СТАРОДАВНЬОГО СВІТУ, П.В. Мороз

МІСЦЕ І РОЛЬ ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА ІСТОРІЇ В УМОВАХ ДОСЛІДНИЦЬКОГО НАВЧАННЯ П.В. Мороз

ЖІНОЧІ ІМЕНА НА СТОРІНКАХ ІСТОРІЇ ДАВНЬОРУСЬКОЇ ДЕРЖАВИ. А.С.Приходько

ПРО "ПЛЮСИ" ТА "МІНУСИ" ЗНО, Алла Приходько

МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАУВАЖЕННЯ ДО ПІДРУЧНИКІВ З РЕЛІГІЙНОЇ ЕТИКИ, В. Ю. Кришмарел

ДО ПИТАННЯ ПРО ВПРОВАДЖЕННЯ РЕЛІГІЄЗНАВЧОГО КОМПОНЕНТУ В КУРС «ІСТОРІЯ УКРАЇНИ» (10-11 КЛАСИ), В.Ю.Кришмарел

ФЕНОМЕНОЛОГИЯ САКРАЛЬНОГО ИСКУССТВА (на примере христианской эстетики), В.Ю.Кришмарел

ДЖЕРЕЛЬНА СКЛАДОВА ДОСЛІДНИЦЬКОГО НАВЧАННЯ, Ю.Б.Малієнко

РОЛЬ ПІДРУЧНИКА У ФОРМУВАННІ ВМІНЬ ПРАЦЮВАТИ З ІСТОРИЧНИМ ДЖЕРЕЛОМ, Власов В.С.

ІСТОРИЧНЕ ДЖЕРЕЛО В АРСЕНАЛІ ДИДАКТИЧНИХ ЗАСОБІВ: ЧИ ЗДАТНА МЕТОДИКА ПОДОЛАТИ ВТОМУ ВІД ІСТОРІЇ? Власов В.С.

Кiлькiсть переглядiв: 333

Коментарi